Klachtenafhandeling


Het kan erg vervelend zijn als er iets misgaat en je als klant minder tevreden bent over een bestelling in de webshop. Ik begrijp dat en wil er dan ook alles aan doen om het probleem snel en kundig op te lossen. 

Als je niet blij bent met je bestelling, is het belangrijk om deze meteen na ontvangst te controleren op zichtbare defecten, fouten, onvolkomenheden, gebreken en/of afwijkingen in aantallen. Als je iets opmerkt, laat het ons weten binnen 24 uur na ontvangst van de producten via het contactformulier weten.
Andere klachten, inclusief die over uitgevoerde diensten, dien je schriftelijk binnen 7 dagen na ontdekking bij ons te melden. Als je niet direct iets meldt, draag je alle gevolgen hiervan zelf.

We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen.
Indien jouw klacht gegrond is, zal by Studio Viola natuurlijk zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Dit kan onder andere bestaan uit reparatie, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag.